marți, 29 septembrie 2015

POVESTEA NOASTRA

Povestea noastră a fost scrisă
În zori de zi de-o ursitoare
Cu litere săpate-n aur
Care nu pier,nemuritoare

Și ursitoarea ne-a șoptit
Iubirea noastră pura este
Dar grele încercări vor fi
Iar viața ne va da de veste

Te-am sărutat ore în șir
Că mierea nu-i așa de dulce
Precum e gura ta iubite
Ce ispitește și-apoi fuge

Trecut-au anii-n feerie
Iar încercarea a sosit
Ursita m-a tăiat în două
Și pe eoni ne-a despărțit

Rămas-ai sus,iar eu sunt jos
Tu un luceafăr,eu doar lut
În furtunoase nopți iubite
Îți iei un chip de împrumut

Pășești încet pe-o rază albă
Și vii la mine să mă vezi
Dar somnul meu este de piatră
Să mă trezești tu nu cutezi

Nu te cunosc,ești un străin
Așa a vrut însă destinul
Dar neîncetat caut iubire
Și alinarea-mi este chinul

Aștept să vină izbăvirea
Mă rog salvare să primesc
Ușor mi-a fost ca să te uit
Dar greu îmi e să-mi amintesc

Inima mea însă te știe
Chiar dacă e oarbă și mută
Va recunoaște glasul tău
 Atunci n-o să mai fiu pierdută














Niciun comentariu: