sâmbătă, 21 martie 2015

LOCUL UNDE ARIPI CRESC



Acasă este locul unde mă trezesc 
Mi-e tare dor să m-adâncesc în zori 
E-un univers întreg și totul e firesc 
Și-mi pun pe plete cunună de flori

Și iar alerg pe verzile câmpii
Îmi iau vioara și închin un cântec
Ce vesel s-aud glasuri de copii
Și bucuria se înfiripă-n suflet

Păsări colorate îmi vin la pervaz
Eu le hrănesc cu mare încantare
Ciripesc suav lângă al meu obraz
Coloritul lor e pură desfătare

Mi-e dor să zbor cu unicornul meu
Să simt sub tălpi atingerea cea rece
Pe munții verzi ca să înalț un zmeu
Albastrul meu izvor ce mă petrece

Pe înserat la lună mă închin
Și mă cufund în apă răcoroasă
Cu spiritele apei,sirene și delfini
Și lumina se lasă mătăsoasă

Și ele mă-nțeleg și îmi zâmbesc
Superb coconul copilăriei mele
Acasă e locul unde aripi cresc
În nopțile cu lună clară și cu stele


Niciun comentariu: