sâmbătă, 12 decembrie 2015

NU-MI SPUNE IUBITE


Nu-mi spune că a murit iubirea noastră
Și o să te simt în picături de ploi
Curgând șuvoaie pe o fereastră albastră
Spălând păcatele ce le-avem amândoi

Nu-mi spune că ai să mă părăsești
Când eu abia am învățat să zbor
De ce-mi frângi aripa cu o cruzime rece
De ce mă lași să sufăr pe Pământul gol

Nu-mi spune că mă urăști iubite
Că înfigi în mine colții unei fiare
Inima îmi geme străpunsă de cuțite
Iubirea noastră e palidă și doare

Nu-mi spune că nu mai simți nimic
Că nici oceanul nu are atâtea lacrimi
Am îndurat orice și greu am ispășit
Sperând că într-o zi o să mă spăl de patimi

Nu-mi spune că a murit iubirea noastră
Și o să te simt doar iarna câteodată
În fulgii albi ce cad pe chipul meu
Și-apoi dispar,și nu-i mai vad vreodată







Niciun comentariu: