luni, 17 octombrie 2016

INIMA SI MINTEA




Si INIMA ii spune mintii:
"Vreau sa iubesc din nou.Oh,cata iubire este in mine...Cauta pe cineva care sa vrea iubirea mea! Ce mai astepti? "
Si MINTEA ii spune inimii:
"Oh,biata inima proasta! Nu ai inteles inca ca nu te alegi cu nimic decat cu ghimpi in tine?De ce nu vrei sa intelegi ca oamenii nu au nevoie de iubire,pentru ca le plac ranile lor?Pastreaza pentru tine ce ai si nu te mai sinucide...din nou!"
Si INIMA spune:
"Dar....De ce esti asa de dura cu mine,Minte?Sti bine ca voi invia de fiecare data! Ce conteaza ca ma sinucid pentru unul si altul,cata vreme imi indeplinesc menirea?"
Si MINTEA spune:
"Ma inebunesti de cap! Ai uitat ca menirea ta este sa bati si a mea sa iti spun pentru cine sa bati? Si cand iti spun ca bati aiurea,sa sti ca asa este! Nu mai schimba ritmul tau firesc si nu te mai avanta increzatoare,ca te vei alege iar cu probleme! Sa nu vii la mine apoi plangandu-ti de mila,sa nu imi ceri sa te consolez."

Si INIMA spune:
"Dar asta e treaba ta...sa ma consolezi.Sa imi dai explicatii...Sa imi spui de ce atunci cand eu ma deschid,altii se inchid in fata mea.Sa imi spui de ce cand ma duc curajoasa in intampinarea altei inimi,ma aleg doar cu fasii rupte din mine.Nu inteleg,deci tu trebuie sa imi spui,pentru ca asta e rolul tau".
Si MINTEA spune:
"De cate ori ti-am zis oare Inima ca nu esti inteleapta? Degeaba vrei sa fii curajoasa,nu toate inimile au curajul tau! Degeaba te lupti sa bati daca nu ai pentru cine! Degeaba vrei sa iubesti,daca nu ai ce.Alege corect! Tu ai un dar.Dar ai grija cui daruiesti darul tau! "

Niciun comentariu: